Tuesday, November 10, 2009

Scrap & Becky Higgins

I really got in to the scrapping mode this week and finished another layout. I got inspiration for this one out of the December Creating Keepsakes issue. (for those who have this issue: page 56, I just lifted it.......)
In that same issue I read that Becky Higgins is officially stopping her job at CK. She did it for 12 years and is ready to move on. This is what she says on her blog:
After 12 years with the company, I have chosen to resign as an employee of CK. I am doing this with nothing but the best feelings. It's just the right time for me to step down and move forward. I am so grateful for the ride that I've had and want to assure you that ride is not over. I'm not going anywhere. I'm not dying. I'm not quitting this hobby. I'm not running away. I'm totally here. (And so is CK. I wish them all the best!)
You can read the whole post HERE


Wow, I can not imagine CK without Becky's sketches. For me there are a three icons at CK and Becky is one of them (the others: Lisa Bearnson & Ali Edwards) I guess it feels the same as when Tracy White left, we'll get over it. And I am sure we will hear from Becky again. 


The pic on this layout was taken 4 days before Jinte was born.


Cardstock: Bazzill
Patterned paper: Anna Griffin
Ghost frame: Heidi Swapp
Stamp: Heidi Swapp
Misc: Digital elements

Something else: I was going thru my Creating Keepsakes the other day and was debating if I was going to throw old ones out or not when I had an issue of 2004 in my hands and the latest (December) issue. I do not know if you are a CK subscriber or not but if you have an older one you should compare them. After that you might want to reconsider your subscription, LOL. The March 2004 issue had 258 (yes 258) pages and the last issue only had 122 pages. What a difference!
But I love CK and after Memory Makers stopped publishing it's the only scrapbook magazine I have.


Ik heb deze week echt de inspiratie gevonden om te scrappen en heb nog een layout gescrapt. Ik werd geinspireerd door een layout in het december nummer van Creating Keepsakes (voor diegenen die het nummer hebben: bladzijde 56, ik heb hem gelift)
In datzelfde nummer las ik dat Becky Higgins haar ontslag heeft ingediend bij CK en dit haar laatste schets was. Ze heeft er 12 jaar gewerkt en is toe aan iets anders. Dit is wat ze op haar blog schrijft: Na hier 12 jaar gewerkt te hebben heb ik besloten om ontslag te nemen bij CK. Ik ga weg met alleen maar goede gevoelens. Het is voor mij de juiste tijd om te stoppen en weer verder te gaan met iets anders. Ik ben erg voor de rit die ik heb mogen maken in de afgelopen 12 jaar en ik beloof je dat die rit nog niet over is. Ik ga niet weg, ik ga niet dood en ik stop niet met scrappen. Ik ben niet weg, ik ben hier (en CK ook, ik wens hen het beste)
Je kunt het hele bericht HIER lezen.

Wauw, ik kan me de CK helemaal niet voorstellen zonder de schetsen van Becky. WAt mij betreft zijn er drie iconen bij CK en daar is Becky er eentje van (de anderen: Lisa Bearnson & Ali Edwards) Ik denk dat het een beetje het zelfde is als toen Tracy White weggging, we zullen er wel weer overheen komen. En ik weet zeker dat we nog van Becky horen!

De foto op deze layout is genomen vier dagen voordat Jinte is geboren.

Cardstock: Bazzill
Dessin papier: Anna Griffin
Stickers: American Crafts, K&Co, Making Memories
Ghost frame: Heidi Swapp
Stempel: Heidi Swapp
Overig: Digitale elementen

Its anders; Ik bladerde van de week door de oude Creating Keepsakes die ik heb en was me aan het bedenken of ik die nou weg moest doen of niet en had toen een nummer van 2004 in mijn handen en het huidige (december) nummer. Ik weet niet of je een abonnement op CK hebt en of je oude nummers hebt. Zo ja, dan moet je ze echt eens vergelijken en je dan afvragen of je nog een abonnement wilt, hahaha. Het nummer van maart 2004 had 258 (ja, 258) pagina's en het huidige nummer heeft er maar 122. Wat een verschil!
Maarja, sinds Memory Makers is opgehouden met bestaan is de CK het enige blad waar ik een abonnement op heb en ik vind het nog steeds een geweldig blad.

No comments:

Post a Comment