Friday, November 30, 2007

Dashboard Diva

Jarenlang hebben wij in de familie met kerst een klein kerstboompje doorgegeven. Het was een kerstboompje met lampjes wat je op het dashboard van je auto kon zetten. Er zaten ook nog lampjes in. Echt te gruwelijk voor woorden! Totdat mijn schoonmoeder een keer met kerst in Nederland was en zij het kreeg. Jammer; zij vond het helemaal geweldig en rijdt nog steeds ieder jaar rond kerst met het boompje op haar dashboard. Daarna is er jaren lang een stropdas doorgegeven. Waar die oorspronkelijk vandaan kwam weet ik niet eens meer maar het was zo'n reclame stropdas met logo. De laatste drie jaar is het "ik wil het niet" kado verdwenen en ik vond dath et tijd werd voor een nieuwe. En ik heb toch een geweldige gevonden!!!!! De Dashboard Diva. Het is een klein poppetje wat op een veer staat die je op je dashboard plakt en dan met de beweging van de auto meedanst. Er zit nog een boekje bij. Ze is ongeveer 10 centimeter hoog en heeft een rood satijnen, met stenen belegde, avondjurk aan. Ook heeft ze een microfoon in haar hand.


Voor diegenen die haar niet kunnen weerstaan: Hier is ze te koop! Na de kerst laat ik zeker weten wat iedereen er van vond, en dan vooral degene die haar krijgt :)

No comments:

Post a Comment