Thursday, April 10, 2008

Scrappen aan de muur

Scrappen is al lang niet meer alleen voor in fotoalbums. Toen ik laatst een avondje ging scrappen vroeg Joram of ik iets voor hem wilde maken. Ik bedacht dat het leuk zou zijn om iets voor aan zijn muur te maken. Ik zag in een van de laatste ScrapbooksEtc. een robot en dacht: Dat kan ik ook! Ik ging aan de slag met chipboard, brads en dessinpapier en de robot werd geboren. Hij is geplakt op een stuk MDF wat ik geverfd heb met acrylverf. Ik was erg tevreden met het resultaat en Joram ook!

Cardstock: Bazzill
Dessinpapier: Doodlebug
Brads: Creative Impressions, American Crafts
Chipboard: Basic Grey, Fancy Pants, Maya Road
Stickers: American Crafts
QK
: Mini fasteners, Credit card, Paperclip
Rub-ons: Kaisercraft
Overig: Lint

Scrapping is no longer limited to pictures in albums. When I went out for a crop a couple of weeks ago Joram asked if I could make something for him. I thought it would be fun to make something to hang on his wall. I saw a robot in one of my ScrapbooksEtc. mags and thought: I can do that too! So I went to work with chipboard, brads and patterned paper and my robot was born. It is adhered to a piece of painted MDF. I was very content with how it turned out and so was Joram!

Cardstock: Bazzill
Patterned paper: Doodlebug
Brads: Creative Impressions, American Crafts
Chipboard: Basic Grey, Fancy Pants, Maya Road
Stickers: American Crafts
QK
: Mini fasteners, Credit card, Paperclip
Rub ons: Kaisercraft
Other: ribbon


No comments:

Post a Comment