Tuesday, March 17, 2009

The other day the March sketch at My Sketch World came out. As a designer I have the privilege to see it way before hand and actually work with it before everybody else does. It's amazing to see your own name and work on a website that has soooo many visitors! My Sketch World has great sketches and they are definitely worth a try.

For this sketch I used my ultrasound photos (okay, I am getting into the baby stuff, totally guilty there!) I always love sketches with multiple pics. I loved to work with the
Ambrosia line from Basic Grey. The colors are so warm and vibrant!

CS:
Bazzill
Patterned paper:
Basic Grey
Lace CS:
KI Memories
Sheer:
Maya Road
Bling:
Prima Marketing

Afgelopen week werd de maart schets bij My Sketch World geplaatst. Als een designer heb ik het voordeel dat ik de schetsen al zie ver voor ze geplaatst worden en dat ik er dan mee mag werken. Het blijft geweldig om je eigen naam en werk voorbij te zien komen op een site met zo waanzinnig veel dagelijkse bezoekers! My Sketch World heeft geweldige schetsen en het is zeker de moeite waard om er eens uit te proberen.
Voor deze schets heb ik de foto's gebruikt van mijn echo (Ik geef toe ik zit al helemaal in het babygebeuren) Ik ben gek op schetsen met meerdere foto's en de Ambrosia lijn van Basic Grey was geweldig om mee te werken. De kleuren zijn zo warm en levendig.

CS: Bazzill
Patterned paper: Basic Grey
Lace CS: KI Memories
Sheer: Maya Road
Bling: Prima Marketing

1 comment:

  1. Ooh wat een mooie echo foto's! Hopelijk voel je je goed!

    ReplyDelete