Monday, August 04, 2008

CKU in a box

Ik had hem al weken binnen, maar verder dan er naar kijken en kwijlen was ik nog niet gekomen: CKU in a Box. Drie originele workshops zoals ze gegeven zijn op de CKU met alle materialen, een instructie DVD en een CKU-tas. Er zit een prachtig album bij (gegeven door Lisa Bearnson), een dagboek/fotoboek (gegeven door Tracy White) en als laatste een set kaarten (gegeven door Becky Higgins). Om er maar weer even in te komen ben ik begonnen met het maken van de set (zes) kaarten. Erg leuk om te doen met een heel leuk resultaat. Ook makkelijk om na te
maken met andere lijnen papier en eigen materialen.
Ik heb de kaarten gescand maar dat is niet zo heel mooi geworden en ik had eerlijk gezegd niet zo heel veel zin om het weer opnieuw te doen. Je moet het dus doen met wazige scans en een 'gepikte' foto van het web.

It arrived weeks ago but I never did more than opening the box and drewling over the contents: CKU in a Box. Three original classes as they have been tought at CKU including all the materials, an instructional DVD and a CKU tote. It contains an album class (by Lisa Bearson), a journalling class (by Tracy White) and a card class (by Becky Higgins). To get myself going again after three weeks of vacation I started with the card class. Very easy to do and with a lovely result. Also very nice to make with your own materials and different paper lines.
I scanned the cards that i made but they are very blurry. I did not have the urge to do them over again. So please look beyond the blurryness en take a look at a different pic I 'stole' from the net.

No comments:

Post a Comment