Thursday, November 20, 2008

10 000 bezoekers! / 10 000 visitors!

Ik keek net op de bezoekersteller en zag dat ik 10 000 bezoekers heb gehad. Toch wel reden voor een feestje. En omdat ik niet jarig ben ga ik een cadeautje weggeven. En om het nog net een beetje spannender te maken heb ik het volgende bedacht. We maken er een uitdaging van! Dit is de uitdaging: Maak een layout over een nummer. Dat kan een verjaardag zijn, een huisnummer en zelfs een lievelingsnummer. Kortom gebruik je fantasie!

Laat een bericht achter met daarin een link naar je layout en ik zal op 10 december een winnaar bekend maken! Veel succes!

I was just looking at my visitors counter and saw it hit the 10 000! That's reason enough for a party. And because it's not my birthday I thought I should be the one giving a present. And to make it a little more exciting I am posting a challenge! Here it is: Make a layout about a number. This could be a birthday, a house number or even a favorite number. Let your fantasy go.......


Post a comment with a link to your layout and I will announce a winner on December the 10th. Good luck to all of you!


No comments:

Post a Comment