Tuesday, December 09, 2008

Christmas Cards / Kerstkaarten

Every year I promise myself to start making Christmas cards on time. But it never works out that way! A long time ago I decided to only send cards to meaningful people. So it's not about breaking the 'Who send the most Chrostmas cards' record. Yesterdday evening I started making them. That is an achievement to begin with because there were years where I only made one card (for Marjan, our yearly Christmas tradition) and put it in her mailbox at Christmas eve. I made it not too complicated this year and made all the same cards (except for Marjans, she is getting a special one) I started working with Nestabilities, ribbon and Distress ink and I am pretty content with the final result. Now they only have to go in the mail!

Ieder jaar neem ik me voor om vroeg te beginnen met het maken van kerstkaarten. Maar ieder jaar lukt dat niet. Ik heb al heel lang geleden besloten om alleen kerstkaarten te sturen aan mensen aan mensen die me dierbaar zijn en dus niet alleen maar kerstkaarten te sturen om het record 'Wie heeft de meeste kerstkaarten verstuurd?' te verbeteren. Gisterenavond ben ik begonnen met met maken van kerstkaarten. Dat is op zich al een hele prestatie want er zijn jaren bij dat ik er maar eentje maakte (en dan voor Marjan, want dat is onze traditie) en die dan op kerstavond nog even snel bij haar in de bus gooide. Ik besloot om het dit jaar niet zo heel ingewikkeld te maken en voor iedereen dezelfde kaarten te maken (behalve dan weer voor Marjan, want die krijgt een bijzondere). Ik ben aan de slag gegaan met de Nestablilities, lint en Distress inkt en het resultaat mag er wezen! Nu nog op de post!

No comments:

Post a Comment