Saturday, January 03, 2009

Happy New Year

2009 has started and I wish everybody a great year with lots of health, joy and happiness! Our holidays were very relaxed and therefor very well. No white Christmas here (nothing new) but ever since Christmas temperat ures are way below zero (Celcius) and today we went skating at the 'Karpendonkse Plas', and not in an arena! Joram loves skating and skates every week, but he had never ever skated on 'real' ice (I heard on the radio that the last time we had natural ice was in 1996) He came to the pond and smiled from ear to ear until his skates were on. The ice was great, yeaterday temperatures came a little above zero and today that all was frozen again. So the ice was perfect. But somehow there's always that scarey feeling of breaking ice and getting wet feet. At a certain point we (a couple of adults) were talking to eachother, standing still, and all of a sudden the ice starten cracking and we saw the big cracks showing up under our feet. I knew I could skate pretty fast, LOL.

As for the Fresh Face Contest at WeScrap (the official site of the International Scrapbooking Association): I WON, Weeeheeeeee. As a price I am receiving a big price package of scrapbook supplies and a year contract as a designer for their ITeam. When I read the final results I looked at my screen and just kept looking as if I was afraid they were going to change the text on me if stopped looking at it. But no, it's still there and my status already changed from 'scrapbooker' to 'designer'. I must admit, I am proud as a peacock!
2009 is gestart en ik wens iedereen een heel goed, gezond en gelukig nieuwjaar! Onze feestdagen zijn heel rustig en ontspannen en daardoor heel goed verlopen. Zoals gewoonlijk hadden we geen witte kerst maar sinds de kerst zijn de temperaturen onder nul en vandaag zijn we op de Karpendonkse Plas op natuurijs wezen schaatsen! Joram schaatst iedere week, dus dat is niets nieuws, maar hij had nog nooit op 'echt' ijs geschaatst (ik hoorde op de radio dat er voor het laatst in 1996 op natuurijs was geschaatst). Hij had een grijns van oor tot oor die maar niet wilde weggaan. Het ijs was prachtig en heel erg glad. Gisteren overdag waren de temperaturen boven nul en daardoor was het bovenste lagje van het ijs vannacht weer glad opgevroren. Maar toch is er altijd dat kleine bange gevoel van natte voeten krijgen en door het ijs zakken. Op een gegeven moment stonden we met een aantal volwassen te kletsen (en we bewogen dus niet) en plotseling begon het te kraken en zagen we de scheuren onder ons in het ijs komen. Ik wist wel dat ik snel kon schaatsen, hahaha...............
Nog even over de FreshFace Contest van WeScrap (de officiele site van de International Scrapbooking Association): Ik heb gewonnen! Joepieeeeeeeeeee! Als prijs ontvang ik een groot pakket met allemaal scrapspullen en een jaarcontract als 'designer' voor hun ITeam. Toen ik de eindresultaten las bleef ik maar naar het scherm staren alsof ik bang was dat het zou veranderen als ik niet meer zou kijken. Maar nee, niets van dat alles, mijn status is inmiddels ook veranderd van 'scrapbooker' naar 'designer'. Ik moet wel toegeven: Ik ben zo trots als een pauw!

No comments:

Post a Comment