Tuesday, February 10, 2009

Love Fest '09

Last weekend we had the Love Fest over at WeScrap. And boy, did we have fun! It was the first online crop I joined, and the first one I did as a designer and I was a bit nervous I must admit. But at the end of the weekend I wished it would last longer than only the three days! I got to finish five layout and five cards! A record for me. The challenges and the games were so much fun. There were lots of participants and there was so much inspiration to see. I had to post two challenges and a make&take. I already posted a sneak peak of the make&take and now I will post the final result. It's a lipbalm holder that holds a Chap Stick, Lip Smackers or something similar. The ones who joined me did such an amazing job! It was a very easy project which will be a great (and almost costless) Valentines gift for this coming Saturday. It can be easily made into a gift for a man or a women and for a teacher or a loved one. And it does not really have to be a Valentines gift either, it could be a gift for any occasion. All you need is about a half a sheet of cardstock and a tiny piece of patterned paper and some decorations like rubons, stickers, ribbon and so on.

I will post a tutorial on this great little project later on.


Afgelopen weekend was de Love Fest online crop bij WeScrap. En het was helemaal geweldig! Het was de eerste online crop die ik ooit gedaan heb en dus zeker mijn eerste als designer. en ik was wel een beetje zenuwachtig. Maar aan het einde van het weekeinde was ik zo enthousiast dat het nog wel langer had mogen duren. Ik heb vijf layouts gemaakt en vijf kaarten; een absoluut record voor mij. De challenges and de spelletjes waren ontzettend leuk. Er waren ontzettend veel deelnemers en er was zoveel inspiratie om op te doen. Ik moest twee uitdagingen geven en een make&take (een klein projectje waar je maximaal een uur over doet en kant en klaar hebt als je klaar bent) Ik heb al eerder een berichtje geplaatst waarin ik een tipje van de sluier oplichtte over de make&take en zal nu laten zien wat het uiteindelijke resultaat was. Het is een houder voor een Labello, Blistex of een vergelijkbare stick. Degenen die de make&take volgende hebben er echt allemaal iets geweldigs van gemaakt. Het was een relatief eenvoudig project waarmee je een geweldig (en bijna voor niets) Valentijnskadootje hebt voor aanstaande zaterdag! Het kan heel makkelijk worden aangepast tot een kadootje voor een man of een vrouw, een leerkracht of een geliefde. En het hoeft natuurlijk ook geen Valentijnskadootje te zijn, het kan eigenlijk voor iedere gelegenheid. Alles wat je nodig hebt is een half vel cardstock, een klein stuk dessinpapier en wat andere decoratie zoals, rubons, lint en bijvoorbeeld stickers.

Ik zal binnenkort een werkbescrijving plaatsen van dit projectje.

No comments:

Post a Comment