Sunday, October 25, 2009

Nursery wall decor / Babykamer muurdecoratie


Over the last couple of months I have been making wall decor items for Jinte's room. As you might know her room is red&white (you can see her room in THIS post) and it was very hard to find nice wall decorations. Right now they are all standing in her room, but I hope that DH Richard finds the time to hang them up tomorrow (It's not that I can't do it, but I would just use nails and a hammer and he loves to drill holes).
Tonight I altered a letter J. It's one of those cardboard J's from the craft store (about 7" high). I painted it red and glued some ribbon on and added some fuzzy rub-ons from Heidi Swapp. It was one of those easy peasy projects that only took about 15 minutes.

The one frame with the bear was also very easy. I bought one of those cute bear key chain hangers, I attached it to the glass and added some bling, that's it. The frame with the poem is made with the poem that my BFF Marjan wrote on the card that she gave when Jinte was born. I just printed and framed it. The one with the abstract belly is the front of Jinte's birth announcement.

I hope that I will be able to show you some pics of them all hanging tomorrow.....................


In de afgelopen maanden heb ik een aantal dingen gemaakt om bij Jinte in haar kamer aan de muur te hangen. Zoals je wellicht weet is haar kamer rood met wit (je kunt hem HIER zien) en het was heel moeilijk om leuke dingen voor aan de muur te vinden. Nu staan al die dingen op de vensterbank maar ik hoop dat manlief Richard morgen tijd heeft om ze op te hangen (Niet dat ik dat zelf niet kan, maar ik zou ze gewoon ophangen met een spijker en Richard gebruikt graag de boormachine).
Vanavond heb een letter J gepimpt. Het is gewoon een van die papiermache letters uit de hobbyzaak (zo'n 18 cm hoog) die ik rood heb geverfd, een lintje op heb geplakt en een paar fuzzy rub-ons van Heidi Swapp. Heel erg makkelijk dus, ik was in een kwartiertje klaar.


Het lijstje met de beer was ook erg makkelijk. Ik heb gewoon het beertje op het glas geplakt en wat bling toegevoegd. Het lijstje met het rijmpje is naar aanleiding van de kaart die ik van Marjan heb gehad toen Jinte was geboren. Gewoon geprint en ingelijst. De lijst met het plaatje van de abstracte buik is de ingelijste voorkant van het geboortekaartje van Jinte.

Ik hoop dat ik morgen foto's kan laten zien van al die dingen aan de muur.................

No comments:

Post a Comment