Monday, December 10, 2007

De kerstboom staat!

Het gaat mij toch even allemaal net te snel. Voor mijn gevoel hebben we gisteren Sinterklaas gevierd en staat er nu al weer een kerstboom in de kamer. Misschien moeten we dat beter verdelen! Maar goed, ik zal daar niet de enige in zijn. Ik moet zeggen dat ik de sfeer in huis rond de kerst helemaal geweldig vind, maar dat ik ook weer blij ben als alles in januari weer opgeruimd is.







Onze kerstboom is al jaren een mengelmoesje van spulletjes. De boom is gedecoreerd zoals het waarschijnlijk tegen alle designprincipes in is, maar wel erg gezellig en knus. Er hangen dingen in die zelfgemaakt zijn, plastic sterretjes, glazen 'frost'ballen, maar ook gebreide kransjes. Wat er nooit ontbreekt zijn de Candy Canes. En altijd in wit met rood, nooit in andere kleuren. Kortom; de boom is een allegaartje, maar wel ons allegaartje. Verder hangt er een krans aan de voordeur en een guirlande boven de keukenkastjes en boven de kapstok. In het toilet hangen twee kerstdecoraties op de plaats waar normaal schilderijtjes hangen. Zelfs in de badkamer is er versierd: Een kerstmannetje met de tekst: 'Let it snow!' en een houten sneeuwpop met een slinger met sterren in zijn handen.

No comments:

Post a Comment