Monday, December 10, 2007

Ja hoor, hij was er!

Het was gelukt: Sinterklaas had het SMS-je van Juf Maike gehad en kwam op tijd naar school. Alle kinderen verzamelden zich op de locatie Avondroodstraat en daar kwam de Sint aan. Hij had twee Pieten meegenomen. Ze moesten nog veel leren want ze hadden nog geen veer. (Voor diegenen die niet naar de Club van Sinterklaas hebben gekeken: Pieten zonder veer moeten het nog leren, ze hebben geen veer zodat de Sint ze uit elkaar kan houden)





Na de aankomst gingen alle kinderen naar hun eigen klas op hun eigen locatie en daar zou de Sint dan bij ze op bezoek komen. En ook dat werkte: De Sint kwam bij Joram zijn klas (groep 3E, de E staat voor Esther, niet voor de hoeveelheid groepen) op bezoek. Als je nog meer foto's wil kijken: HIER staan er nog meer.
Alles bij elkaar was het weer een heerlijk feest en toen waren er 's avonds ook nog kadootjes thuis! Dus wat ons betreft mag de Sint volgend jaar al weer heel vroeg komen!

Enne............ Joram wil heel erg graag een Nintendo DS. Maar ik geloof dat de Sint dat dit jaar niet goed gehoord had.

1 comment:

  1. Hallo!

    Hoe gaat het met je?

    Mijn naam is Gledwood!

    Ik ben Englander!

    Ik kom uit London!

    Ik ben al 35 jaar oud!

    Ik sprek een beetje nederlands, maar mijn duits is wel better!

    Ik heb ook een japanse blog... wil je even het sehen?

    OK! Tot later!

    Van Gledwood
    "Vol 2"...

    http://gledwood2.blogspot.com


    ;->...

    ReplyDelete