Friday, December 14, 2007

Terug naar de zomer van 2007

Sommige foto's moeten gewoon gelijk gescrapt worden en kunnen niet blijven liggen. Dat zelfde is met deze foto's. De foto's zijn genomen in San Gimignano, Tocane Italie, toen wij daar afgelopen zomer waren. Het papier is van Heidi Grace, de rub-ons van Basic Grey en de stickers (thickers) van American Crafts. De pen die ik gebruikt heb is de Pentel Pigment Gel. Een geweldige pen om mee te scrappen, kan ik iedereen aanraden. Het blauwe hartje heb ik gewoon met de hand geknipt, niets speciaals dus. De foto's op deze layout hebben niet veel nodig, vandaar het simpele ontwerp. De kleuren van de foto's zijn niet helemaal goed. Maar vroeger kon ik nog op het amerikaanse formaat 12" (inch) scannen, maar sinds we Windows Vista op de PC hebben is het een beetje lastig geworden. daar moet ik nog eens een avondje induiken.

1 comment: