Wednesday, December 12, 2007

Kerstkaarten

Ieder jaar neem ik me weer heilig voor om kerstkaarten te maken. De meeste jaren komt dat neer op 1 of 2 kaarten en daar blijft het dan ook bij. Dus heb ik dit jaar sowieso al een voorsprong: Ik heb er al zes af!!!! Ik laat er hier twee zien (het moet ook een verrassing blijven wat iedereen krijgt) Om niet gelijk iedereen blij te maken: Ik stuur niet iedereen zelfgemaakte kaarten; dan had ik al afgelopen zomer moeten beginnen.
Voor de scrappers onder ons zal ik een 'receptje' geven van de kaart met het engeltje:

De vleugels: 2 x Quickutz Primitive Heart
De wangen: 2 x cirkel Quickutz Credit Card
De ster: Quickutz Folk mini
Rub-ons: Making memories
Glitter: Stickles Frosted Lace
De ogen, mond en het draadje van het aureooltje zijn getekend. Wie weet wie deze kaart dit jaar in de bus krijgt. Maar misschien hou ik hem ook wel zelf!

No comments:

Post a Comment