Thursday, December 13, 2007

Weer iets anders! Sieraden????

Dat je met je scrapspullen alles kan wist ik eigenlijk wel. Gisterenavond deed ik al surfend inspiratie op en kwam op het idee om mijn scrapspullen te gebruiken om een broche te maken. Het hoeft natuurlijk geen broche te zijn, het kan ook op een tas op desnoods aan een sleutelbos (wel zonde). Het maken was eigenlijk heel simpel. De ondergrond is van vilt op chipboard gestanst met een Cuttlebug-die. De lintjes zitten onder een knoop gelijmd en erop zit een charm van Junkitz. de bling is van Heidi Swapp . Heel makkelijk dus! De kleuren zijn echt winters wat me erg aanspreekt. Ik heb geen idee of ik hem ooit ook ga gebruiken of hem uiteindelijk gewoon verwerk op een layout. Dan wordt het toch weer een scrap-item!

No comments:

Post a Comment