Tuesday, January 08, 2008

Challenges van Elsie Flannigan

Om mijn creatieve geest maar weer eens een oppepper te geven ben ik (weer, maar niet doorvertellen) begonnen met het boek van Elsie Flannigan; 52 Scrapbooking Challenges. Het is nu 8 januari en ik heb 4 uitdagingen af!!!! Dat is al een hele goede start. Ik ben niet van plan om me aan het schema van iedere week een uitdaging te houden maar wil wel de 52 uitdagingen in dit jaar af krijgen. Ook wil ik me niet aan de volgorde in het boek houden. Ik ben benieuwd!
Challenge 1: Werk met woorden. De foto's zijn genomen tijdens onze vakantie afgelopen zomer. We liepen in een dorpje en daar zagen we een enorme kever. Joram is gek op alles wat in de natuur leeft en dat is het thema van de layout geworden.
Die-Cuts: Cosmo Cricket
Chipboard: CreaMotion




No comments:

Post a Comment